
Homair | Camping La Dune Blanche
- Zwembad
- Strand op 3 km
- Prachtige omgeving
Camping 3 sterren La Dune Blanche ligt in een 20 ha groot domein in Camiers, tussen Le Touquet en Hardelot, op 3 km van het Kanaal. De camping heet u welkom op het 20 hectare grote landgoed om de juwelen van de Opaalkust te ontdekken.
De camping heeft een zwemparadijs met een verwarmd buitenzwembad en een peuterbad waar je met het hele gezin van kunt genieten. Voor extra ontspanning zijn er voldoende ligstoelen bij het zwembad voor volwassenen.
Op de camping staan jeu de boules en tafeltennis voor je klaar. En voor de kleintjes is er een speciale speeltuin. In de buurt kun je ook verschillende sportieve activiteiten beoefenen: kajakken, golfen, paardrijden...
Je kunt ook een bezoek brengen aan de bar, de brasserie of de bakkerij met gebak voor het hele gezin. In de buurt vind je een keur aan restaurants, patisserieën en supermarkten.
Stacaravan of kampeerplaats, de keuze is aan jou! Dankzij de schaduwrijke staanplaatsen zal je vakantie heerlijk rustig zijn.
Om in de omgeving te komen, een gratis pendelbus brengt je naar het strand van Sainte-Cécile. Als je met je gezin bent, zijn er verschillende excursies mogelijk naar het boomklimpark Opalaventure. En verder naar het noorden vind je het Atlantikwall Museum en andere stranden om te bezoeken.
Nieuws van de camping
Kinderclub
Kinderclub
Hé kleine avonturiers! Bereid je voor op een onvergetelijk avontuur met Topi de Kat in de Kinderclub!
Activiteiten
Faciliteiten
Diensten
praktische informatie
Adres
Route d'Etaples62176 Camiers
Frankrijk
GPS-coördinaten
- Breedtegraad : 50.558183
- Lengtegraad : 1.618115
De camping is geopend van
- Van 29/04/2026
- Tot 20/09/2026
- Van 30/04/2027
- Tot 19/09/2027
Gesproken talen bij de receptie
- Engels
- Frans
642 beoordeling
Camping agréable,ombragé. Personnel agréable, piscine appréciée. Néanmoins le fait que la TV ne soit pas disponible alors que marquée sur la réservation était pénalisant ( en cas de mauvais temps).
Séjour hors vacances scolaires, donc pas d'activités le bar et la supérette fermés. Le temps frais et souvent maussade ne nous a pas permis de profiter de la piscine non couverte.
Nous avions remonté une fuite auprès du personnel, malgré plusieurs relance et plusieurs on vous envoie quelqu'un. Personne n'est venu. Au moment de rendre les clefs, on nous dis que la seul personne habilité a rentre de le logement était en formation toute la semaine. Est ce du foutage de gueule ?